به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان؛ عباسعلی ارجمندی صبح روز چهارشنبه در جلسه کمیته مدیریت سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد اظهار داشت: دانش و اطلاعات برخی از بدنه جامعه در حوزه فناوری اطلاعات به گونه ای نیست که برای ثبت درخواست و پیگیری شکایات خود به پرتال دستگاه های اجرایی مراجعه کنند.
وی افزود: دستگاه اجرایی پرتال های خود را به نحوی آماده کنند که مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بیان کرد: ارتقاء سطح پرتال های ادارات در زمینه میز خدمت الکترونیکی و حقوق شهروندی اهمیت دارد.
همچنین در این جلسه در رابطه با نحوه ارزیابی کارکنان ادارات پیشنهاداتی مطرح و تصمیم گیری های لازم صورت گرفت.